Shop More Submit  Join Login
×

:iconwhite-hu: More from White-Hu


More from deviantART



Details

Submitted on
August 3, 2012
File Size
2.2 KB
Link
Thumb

Stats

Views
500
Favourites
4 (who?)
Comments
15
×
Ok This is a Bio for the characters that are in my story (well future really). If you want your character in it. Please Note me ok. I'll add your Minecraft character in as well as their bio please I'll add your username to your character as well so they know who made the character :3.

Crystal (Main female character)

Age: 22
Gender: Female
Height: 5'6"
Weight: Won't tell (lol)
Appearance: Wears a striped shirt that is black and pink, with black jean shorts with blank and pink boots. Hair is brown with red highlight. Hair tie up with a Pink and black bow while her front has a Pink and black clip.
Personality: Can be random at times but over all but over all sweat and kind.
Favorite gems: Diamonds and Emerald (Emeralds are now added in 1.3.1 of minecraft now).
Dislike gems: Gold (but will use it for a cloak so she can tell what time it is)
Secret crush: Herobrine (After awhile of being captured XD)

Herobrine (Main Male Character)

Age: Unknown
Gender: Male
Height: 6'0" (Give or take)
Weight: (Don't really know o.o)
Appearance: Looks like Steve but with white glowing eyes.
Personality: WAY more random then Crystal and can be unpredictable at times.
Favorite Gems: Unknown
Dislike Gems: Unknown
Secret Crush: Crystal (Same but he done the captured plus he had a crush on her since he first lay eyes on her XD)

Tom

Age: 12
Gender: Male
Race: Tigeroar
Height: 5'4"
Weight: 130-140
Appearance: Tigeroar with yellowish-orange fur with white fluff under fur. His eyes are blue while his nose is a light pink.
Personality: Is funny,cool and creative.
Friends: Friends with Crystal
Owner of the Character: *Thunderjix  

Name: Mint
Type: Tiger
Age: 9
Gender: Male
Hight: 1.0
Colors: light green (mint color), Dark green, white, black
Power: Mint smell
Talent: Unknown
Owner of Character: *Thunderjix

Ok I'll add more when I think of some or add other people character bio for the story.
Ok this is a herobrine and character love story but it with my character Crystal X Herobrine love story (Yes LOVE story) Even he get's lonely D:. Plus I want to show another side to Herobrine not many know about. I am adding characters if you want your character please do note me and please do make sure there a bio please. I'll add who made their character username under your character bio ok :3. It'll be my first love story every :3.
Add a Comment:
 
:iconfiolee-fan:
fiolee-fan Featured By Owner May 24, 2013
i have a minecraft character!

name: Lia
age: 20
race: vampire
gender: female
height: 5.5
weight: idk
look: where's a smexy santa suit for girls, where' also sung glasses since her eye's are red and she doesn't want random peaplz to know that's she's immortal,
long brown hair, black shoes, red eyes, fangs, hair fall's over her left eye
personality: kind but when angry can't be stop't and a rebel
other: she's alway's cool about all things and like's to race also is very mysterious

owner: fiolee-fan

if you wanna use her you can
Reply
:iconwhite-hu:
White-Hu Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Artist
Sorry for the late reply I'll add her somewhere in the next chapter that I'm working on now :). Now I need to figure out if she can stand sunlight or not :\.
Reply
:iconfiolee-fan:
fiolee-fan Featured By Owner Jul 3, 2013
i guess she can
Reply
:iconwhite-hu:
White-Hu Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist Artist
The story up and Lia in it :D. Letting you know kk.
Reply
:iconthenightmaremoon:
TheNightmareMoon Featured By Owner Feb 7, 2013  Hobbyist
LOL! I have a minecraft character named Crystal too! Only her relatinship with Herobrine is VERY different because she started to have SOME feelings for him but he betrayed her and ever since then, she hates him and tries to forget about him (hopefully she can in my upcoming fanfic horror minecraft story). And she's batwinged and she has the power over crystals and lives in the Crystal Dimension with her Sisters (yeah, very different from yours). I was going to name her Cassidy before Crystal but I thought Crystal was a better name for her so I switched from Cassidy to Crystal.
Reply
:iconzeflyingmuppet:
ZeFlyingMuppet Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist Filmographer
Omg if I did a bio for all the characters in my story, there would be 35 freakin bios! I'm way too lazy to do that!
:iconwoahplz:
I'll get it done soon... I guess haha
bleh, here I go for Herobrine in my version using what you used from when he first got his powers (comparison lol) I got nothin else to do.

Herobrine
Age: 18
Gender: Male
Height: 6'5" (freakin tower much?)
Weight: 210-230 (he's not fat... just tall)
Appearance: Looks like his brother but has the ghostly white glowing eyes. Is tall, muscular, and wears a blue shirt along with denim pants and shoes. Also has medium length brown hair.
Personality: When alone - mopes a lot, always thinking, quiet. likes to "play" with his powers when bored.
When around other people - kind of a nasty person, extremely sarcastic and angered easily. Not usually friendly, but is sensitive towards certain subjects. Likes to scare people and is quiet depending on the situation
Favorite gems: Unspecified
Dislike gems: Emeralds (his dad died going for an emerald)
Secret crush/best friend: Unknown; is on a soul search for a friend because of his broken childhood
Reply
:iconwhite-hu:
White-Hu Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist Artist
o.o wow have you seen my version of Herobrine bio for my story? XD
Reply
:iconzeflyingmuppet:
ZeFlyingMuppet Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist Filmographer
Yep haha. Both our Herobrines must fight to the death are so much different??
Reply
:iconwhite-hu:
White-Hu Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist Artist
lol well I couldn't decide on how old he is :\. So I'm guessing he's older then Crystal XD or at least around the same age :|. HA 'must fight to the death' is funny XD o.o who will win (you can tell who who by the height :O) and it would be a epic battle 0_0.
Reply
:iconzeflyingmuppet:
ZeFlyingMuppet Featured By Owner Sep 26, 2012  Hobbyist Filmographer
Yeah it's very hard to decide on ages haha. At least he's not a pedo.
What an epic battle indeed! I'd actually like to see that.
What if... All the artist's perceptions of all the Herobrines ensembled from everybody here on good old deviantART? o_o... That'd be incredibly interesting. An example of perception at its finest.
Bleh I'll slowly start on the bios today after school if I get the time to do so haha.
Reply
Add a Comment: